Pytania i odpowiedzi

Często zadawane pytania:

1. Czy otrzymam fakturę do zamówienia?

Tak, do każdego zamówienia jest możliwość wystawienia faktury VAT na dane podane składania zamówienia. Faktura zostaje przesłana drogą elektroniczną. 

2. Czy wszystkie produkty posiadacie na magazynie?

Tak, każdy produkt który widzi klient na stronie i jest dostępny mamy fizycznie na magazynie.

3. Ile wynosi czas oczekiwania na przesyłkę?

Zamówienia złożone do 12:00 w dzień roboczy wysyłamy tego samego dnia. Każdy towar wysyłamy w przeciągu 24h od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie, czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy zazwyczaj zajmuje to 24h - 78h.

4. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, dokładne informacje znajdują się w zakładce zwroty i reklamacje

5. Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 
InPost kurier - 12,00 zł
InPost kurier pobranie - 15,00 zł
Paczkomat InPost - 9,00 zł
Odbiór osobisty w siedzibie firmy (Rawicz) - 0,00 zł
Zamówienia powyżej 250,00 zł - darmowa dostawa.

 6. Jakie są formy płatności w sklepie?

W sklepie saloneleks.pl mamy 3 formy płatności:

  • pobranie,
  • przelew natychmiastowy,
  • przelew BLIK.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium