Pytania i odpowiedzi

Często zadawane pytania:

1. Czy otrzymam fakturę do zamówienia?

Tak, do każdego zamówienia jest możliwość wystawienia faktury VAT na dane podane składania zamówienia. Faktura zostaje przesłana drogą elektroniczną. 

2. Czy wszystkie produkty posiadacie na magazynie?

Wszystkie produkt który posiadają czas wysyłki 24 godziny są dostępne u nas na magazynie. Produkty z czasem wysyłki 48 godzin są dostępne w magazynie zewnętrznym a te z wysyłką 7 dni u producenta.

3. Ile wynosi czas oczekiwania na przesyłkę?

Informacje o koszcie dostawy są zamieszczone w zakładce czas i koszt dostawy

4. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, dokładne informacje znajdują się w zakładce zwroty i reklamacje

5. Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

Informacje o koszcie dostawy są zamieszczone w zakładce czas i koszt dostawy

 6. Jakie są formy płatności w sklepie?

W sklepie saloneleks.pl mamy 3 formy płatności:

  • pobranie,
  • przelew natychmiastowy,
  • przelew BLIK.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium