O nas

 

O firmie Eleks

Jesteśmy firmą, która od ponad 4 lat zajmuje się tworzeniem ofert modułów osprzętu elektrycznego z tworzywa wysokiej jakości które upiększą i dodadzą klimatu  pomieszczeniom.

 Jednym z głównych ofert produktów są włączniki i gniazda firmy Ospel Aria oraz Karlik Mini. Są to produkty polskie o wysokiej jakości. W ofercie można znaleźć gniazda, włączniki oraz ramki ozdobne w różnych gamach kolorystycznych.    

Dzięki dużej ilości ofert każdy znajdzie coś dla siebie. Z pojedynczych modułów składamy je w całość, tak by zaspokoić nawet najbardziej wymaganego klienta. 

Naszą firmę tworzą ludzie, którzy dokładają wszelkich starań, by zamówienie zostało zrealizowane w jak najkrótszym czasie - od momentu złożenia zamówienia do otrzymania własnej przesyłki. 

Pracownicy to firmowa wizytówka. Staramy się, by praca w firmie była miła i przyjemna, dlatego wprowadzamy wiele nowych udogodnień stanowiskowych, a także słuchamy wszelkich rad i ciekawych spostrzeżeń.   

Firma stawia na jakość, dlatego przeprowadzamy szereg kontroli jakości. Od momentu przyjęcia towaru, poprzez zbieranie danego zamówienia, do czasu pakowania wysyłki staramy się wyeliminować wszelkie wady produktu, których byśmy nie chcieli. 

Jedną z najważniejszych kwestii dla firmy jest zadowolony klient. Kładziemy duży nacisk, aby zamawiane elementy były zapakowane w taki sposób, by uniknąć uszkodzenia przesyłki w transporcie.        

Jesteśmy EKO, więc korzystamy z wypełniacza papierowego oraz taśmy papierowej, pochodzącej z recyklingu. 

Firma Salon Eleks chce być najlepsza na rynku, więc śledzi nowinki technologiczne oraz bierze czynny udział w szkoleniach branżowych, eventach, spotkaniach i targach. To wspaniały pomysł, by zawsze być na bieżąco i wyprzedzać konkurencję. 

Posiadamy własne studio fotograficzne oraz filmowe, dzięki czemu zdjęcia są wykonywane w realistyczny sposób - oddając piękno danego produktu, a filmy instruktażowe pomagają w montażu i odpowiadają na nurtujące pytania. 




Eleks w liczbach:

  • Ponad 4 lata doświadczenia w sprzedaży wysyłkowej.

Jest to czas, w którym zdobyliśmy ogromne doświadczenie w sprzedaży internetowej, które możemy wykorzystywać i być dla Państwa coraz lepsi.

 

  • Ponad 5 000 ofert produktów!

Słuchamy naszych klientów i ich sugestii, dlatego praktycznie co dzień pojawiają się nowe produkty i oferty, a te które już posiadamy w sprzedaży są na bieżąco monitorowane i aktualizowane.

 

  • Ponad 20 000 obsłużonych zamówień w roku 2022

Korzystamy z jednego z najlepszych dostępnych na rynku programów do obsługi zamówień. Dzięki niemu posiadamy wiedzę o zamówieniach składanych przez klientów. Korzystając z odpowiednich statusów wiadomo, w którym miejscu i w jakim czasie jest realizowane zamówienie. System obsługi zamówień jest na bieżąco aktualizowany, a pracownicy odpowiednio szkoleni. Dzięki systemowi obsługi zamówień praktycznie do zera usunęliśmy możliwości popełnienia błędu.  

 

  • Dostępność: produkty są zawsze dostępne w naszym magazynie 

Produkty, które posiadamy w swojej ofercie sprzedażowej fizycznie znajdują się w naszym magazynie stacjonarnym. Każde zamówienie jesteśmy w stanie zrealizować natychmiast i bez problemów. Korzystanie z lokalnych dostawców niesie za sobą szereg udogodnień w przypadku realizacji zamówień niestandardowych.  

  • Wysyłka: realizowana w 24h 

Korzystając z możliwości firmy InPost oraz Kuriera DPD jesteśmy w stanie zrealizować wysyłkę w 24h

 

  • Zwrot: 30 dni darmowego zwrotu towaru

Priorytetem jest dla nas dobro klienta, dlatego świadczymy 30 dni darmowego zwrotu towaru bez podania przyczyny. 

 

  • Szybki kontakt ze sprzedawcą.

Obsługa klienta jest dla nas najważniejsza. Posiadamy kilka możliwości kontaktu z nami. Od popularnej rozmowy telefonicznej, przez e-maila, sms po wiadomości czat. Wszystkie wiadomości oraz próby kontaktu są obsługiwane jak najszybciej. Świadczymy również możliwość pomocy w przypadku trudności z przesyłką np. informacja gdzie ona się znajduje.  

 

  • 100 % pozytywnych opinii na portalu Allegro 

Cieszymy się nieskazitelną opinią, dzięki wysokiej jakości obsługi klienta.  

 

  • Darmowa dostawa: od 250 zł 

Realizujemy możliwość darmowej dostawy od kwoty 250 zł. 

 

  • Magazyn, który posiadamy ma 180 m2.

Cały metraż lokalu podzielony jest na strefy, co ma na celu zachowanie odpowiedniej logistyki podczas wykonywanej pracy. 

 

Strefa 1: Przyjęcie dostaw. To w tym miejscu odbywa się wstępne przyjęcie towaru od dostawców i kurierów.  Towar, który do nas trafia posiada odpowiednią dokumentację taką jak: wydanie zewnętrzne (WZ), kartę zamówienie oraz faktura. Główny magazynier - Patrycja sprawdza zgodność towaru z dokumentami oraz przekazuje dokumenty do biura. 

Strefa 2: Punkt kontroli towaru: W tym miejscu następuje kontrola przyjętego towaru. Każdy element jest sprawdzany pod względem ewentualnych uszkodzeń, które mogą powstać podczas transportu do naszego magazynu. Jest to dość istotne, gdyż unikamy późniejszych problemów z towarem. Patrycja jest osobą bardzo dokładną i skrupulatną, więc w tej roli sprawdza się świetnie! 

Strefa 3: Biuro: W tym miejscu odbywa się cała obsługa sprzedażowa. Jest to miejsce, gdzie można swobodnie wyjaśnić wszystkie sytuację związane ze sprzedażą. To również miejsce, w którym powstają nowe oferty produktów. Damian to osoba cechująca się ambicją oraz pomysłowością, a także skrupulatnością, dlatego właśnie to on zajmuje się tworzeniem nowych ofert w naszym sklepie internetowym. Aby oferta była kompletna muszą być także odpowiednie zdjęcia. W naszym zespole jest Natalia, która cechuje się zmysłem estetycznym, kreatywnością, a fotografia to jej pasja. Głównym jej zadaniem jest przygotowanie zdjęć produktów oraz ich odpowiednia obróbka, tak by zdjęcie w realistyczny sposób oddawało piękno produktu.   

Strefa 4: Część magazynowa: W tym miejscu składowany jest towar na regały, który został przyjęty przez magazyniera. Regały te posiadają odpowiednie atesty, a ich maksymalna masa wytrzymałość to 100 kg. Regały są odpowiednio oznakowane, tak by podczas zbierania zamówienia było wygodnie i komfortowo, a praca odbywała się szybko i bezproblemowo. 

Strefa 5: Pakowanie: W tej części odbywa się dostarczenie zebranych przesyłek korzystając z rolek transportowych. Następnie przesyłka jest odpowiednio skompletowana, zapakowana oraz zabezpieczona w taki sposób, by nie zniszczyła się podczas transportu. Ponieważ firma nastawiona jest na ekologię, to korzystamy z wypełniacza papierowego, a także taśmy papierowej, która jest mocna i trwała. W strefie tej wydzielone jest miejsce na przesyłki podzielone ze względu na kurierów DPD oraz InPost. 

Strefa 6: Wydawka towaru - Paczki są umieszczane w odpowiednim wózku transportowym, który posiada charakterystyczną etykietę kuriera. Wózki służą do transportu przesyłek na auto kurierskie i właśnie na tym etapie skanuje się każdą wysyłkę oraz sprawdza się ich liczbę. Paczki opuszczają nasz magazyn i wyruszają w podróż do klienta.  A tak prezentują się przesyłki z naszego sklepu:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium